Driving experience
Bedrijfsnaam: Showcase Basketball
Contactpersoon: Galdino of Manuel
Omschrijving van het project
ONZE MISSIE IS:
Het inspireren, verbinden en tot bloei laten komen van individuen ongeacht leeftijd of achtergrond met (freestyle) basketbal als middel door het leveren van interactieve workshops, shows en evenementen die teamwork, zelfexpressie en het plezier bevorderen.
ONZE VISIE IS:
Om de nummer één game changer te zijn die echt het verschil maakt in de wereld van sport, vnl (freestyle) basketbal. Dit doen wij door interactieve en meeslepende ervaringen te bieden die een blijvende impact en impressie achterlaten en het innerlijke kind bereiken waardoor de intrinsieke motivatie naar boven komt. Hierdoor zijn wij hét geschikte adres voor alle basketbalgerelateerde vraagstukken omtrent kennis, creativiteit en in de uitvoering. Als pionier streven wij tijdens ons entertainment en onze workshops naar de beste ervaring en verbinding door elk individu aan te moedigen en tot optimale bloei te laten komen.
Als nieuwe toevoeging hebben wij de driving experience , een grote bakwagen, die helemaal is omgetoverd tot een rijdende experience en gebruikt kan worden door de Teamplayers voor de activiteiten en activaties. De driving experience heeft meer dan 15m LED verlichting en spiegels, waardoor alle materialen en machines in eigen beheer vervoerd kunnen worden om zo nog meer impact en verschil te maken. Zie een uitgebreide lijst van de mogelijkheden voor evenementen:
https://showcase-basketball.nl/evenement-verrijking/
Wordt jij de nieuwe teamplayer topper die van dynamiek houdt en dagelijks beter wilt worden en het verschil wilt maken in de sport en evenementen wereld ?!
Welke uitvoerende werkzaamheden kunnen Teamplayers vanaf dag 1 al oppakken?
Dagelijkse werkzaamheden vanaf dag 1:
- het verzorgen van basketball (en soms ook voetbal) workshops;
- meedenken en ontwikkelen van nieuwe sportieve activiteiten en activaties voor diverse doelgroepen, van het maatschappelijke domein (scholen, welzijnspartijen en gemeentes) tot aan de commerciële merken en evenementen.
- de sterke punten van elkaar leren kennen om zo een rolverdeling te maken binnen de Teamplayers om zo een sterk fundament te leggen voor de teamplayer groep/project
Op welk terrein ligt het zwaartepunt van uw opdracht ?
1. Ontwikkelen, organiseren, evalueren sportevenement(en)
Wat is het concrete eindresultaat dat u in juni opgeleverd wilt zien?
Bij hebben gedragen aan mij 8 (kan meer) geplande evenementen/ workshops en aanvullend 2 eigen gekozen en uitgewerkte maatschappelijke evenementen die onder begeleiding zelf uitgevoerd en afgebouwd dienen te zijn. Deze twee eigen evenementen hoeven geen commercieel belang te dienen.
Benoem een aantal concrete tussenproducten die Teamplayers in de periode september-juni moeten opleveren.
1) één sociaal maatschappelijke event zelf opzoeken en benaderen (hoeft niet commercieel iets op te leveren) , inclusief voorbereiding, uitvoering en afbouw en het maken van content erom heen welke achteraf ons worden gebruikt.
2) 4 commerciële evenementen / openingen / workshops van showcase basketball (soms in het weekend), voorbereiden, bijwonen/uitvoeren en afbouwen. Hoeft niet zelf de acquisitie te doen, uiteraard is hier wel ruimte voor om in te ontwikkelen en groeien.
Omschrijving van de verschillende werkzaamheden van Teamplayers
- marktonderzoek naar concurrentie
- Activatie- sponsor plan waarbij sport als middel wordt ingezet
- uitvoeren van een (glow in the dark) evenement en bezoekers/deelnemers pro-actief activeren tijdens dit event
- uitvoeren en geven van vnl. basketball- en soms voetbal workshops
- als extra optie (niet verplicht) content ontwikkelen, maken en posten .