Teamplayersproject

<-- Terug naar alle teamplayersprojecten

VITTR
Bedrijfsnaam: Vitaliteitsburo SAM
Contactpersoon: Randy Rijke

Omschrijving van het project


Vind jij het belangrijk dat mensen met heel veel plezier en energie blijven werken? Wij wel! In 2015 hebben we vanuit vitaliteitsbureau SAM en samen met gemeente Den Haag het vitaliteitsnetwerk FBDH opgericht. We brengen managers en vitale professionals van grote organisaties uit de regio Haaglanden samen om elkaar te inspireren en kennis te delen over vitaliteit en duurzame inzetbaarheid op de werkvloer. Dat doen we door het organiseren van diverse bijeenkomsten en activiteiten zoals de bekende VITTR-lunches en de VITTR-sportdag. We hebben voor de komende jaren uitdagende plannen. Het merk VITTR willen we op een toffe manier branden, we gaan groeien, het aanbod wordt uitgebreid met meerdere activiteiten en wie weet gaan we het concept naar andere steden brengen.

VITTR is een energiek project, vol met kansen en uitdagingen, waarbij regie en autonomie wordt gestimuleerd en het is het enige project in het bedrijfsleven.

Welke uitvoerende werkzaamheden kunnen Teamplayers vanaf dag 1 al oppakken?


Mee denken met de groei in kwaliteit en kwantiteit van VITTR,
Reuring maken op de werkvloer bij verschillende organisaties (VITTR on tour),
Communicatie (blogs, vlogs, nieuwsupdates, magazine, update website, etc.),
Mee helpen organiseren van de bijeenkomsten (8 per jaar),
Effectmetingen (impact van de bijeenkomsten)
Onderzoeken trends en ontwikkelingen in NL en de wereld,
Behoefte onderzoek.

Op welk terrein ligt het zwaartepunt van uw opdracht ?


2. Bevorderen van sportparticipatie, bevorderen van vitaliteit van de deelnemers

Wat is het concrete eindresultaat dat u in juni opgeleverd wilt zien?


1. Groei in bewustzijn in de gezonde leefstijl van medewerkers van midden grote en grote bedrijven in de regio Haaglanden met behulp van communicatie.
2. Minimaal 6 bedrijven hebben deelgenomen aan een VITTR on tour (een paar keer per jaar zorg je bij een VITTR-organisatie voor energizers en promotie activiteiten op de werkvloer).
3. Een leerzame en sportieve bijeenkomst georganiseerd (sport verbindt).
4. Een vitaliteitsmagazine gepubliceerd met leuke en leerzame artikelen over o.a. duurzame inzetbaarheid, gezonde voeding, sport en bewegnen en de VITTR-community.
5. Minimaal 6 nieuwe potentiële bedrijven geworven voor één van de bijeenkomsten.
6. Een overdrachtsdocument opgeleverd voor de nieuwe teamplayers.

Benoem een aantal concrete tussenproducten die Teamplayers in de periode september-juni moeten opleveren.


Communicatiestrategie ontwikkeld
Promotie film voor een VITTR On tour gemaakt
Naamsbekendheid VITTR vergroot met behulp van social media
Vitaliteitsbijeenkomst georganiseerd
Effectmetingen afgenomen
Potentiële leden geworven
Challenge bedacht, ontwikkeld en uitgevoerd
Behoefte onderzoek

Omschrijving van de verschillende werkzaamheden van Teamplayers


Ontwikkelen, onderzoeken, organiseren, coördineren, uitvoeren, samenwerken, acquisitie, evalueren, metingen, etc.
De teamplayers krijgen de vrijheid om zelf de regie te pakken.